fredag den 3. januar 2014

R.I.P. 2013...








Traditionen tro her i blogland vil jeg se tilbage på det forgangne år og har i denne anledning valgt 8 af mine favoritoutfits fra 2013 ud :)

2013 har været lidt turbulent for mit vedkomne og jeg må være ærlig og sige at jeg er glad for at kunne vende kalenderbladet til 2014 og se fremad mod lysere tider.
Jeg blev single i starten af året, kæmpede løbende med dagpengesystemet og søgte en masse jobs uden resultat, måtte sygemelde mig med noget så usexet som en diskusprolaps og har sidenhen kæmpet mig tilbage til en normal hverdag. I slutningen af året har der heldigvis vist sig at være lys for enden af tunnelen! Inden længe kan jeg flytte ind i mit helt eget Vesterbro slot, ryggen er god igen og jeg arbejder pt fuldtid og så kommer der nye boller på suppen hvad angår mit eget brand i am rebel i løbet af 2014. Jeg har masser af blod på tanden og er SÅ klar til at indtage året for fuld udblæsning! BRING IT ON!

2 kommentarer:

  1. Det lyder ikke som om 2013 har været dit år, men skal vi ikke satse på, at 2014 er? ;)
    Jeg glæder mig til at se billeder fra din nye lejlighed! Den kunne jeg godt være lidt (læs: meget) misundelig over!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo jeg satser alt på 2014 :) Men som sagt har jeg mærket til de første lyspunkter så jeg er sikker på det går fremad herfra :) Jeg glæder mig helt vildt til at vise mit nye slot frem her på bloggen - ligeså snart jeg er kommet på plads kommer der et lille boligindlæg :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...