søndag den 5. januar 2014

Knock knock...








Coat - Jonathan Saunders / Knit - Skovhuus / Dress - Asos / Shoes - 2nd hand
Jeg har brugt den første del af min søndag sammen med min søde katteven Debbie. Vi slentrede rundt på Vesterbro med kaffe og fik vendt verdenssituationen. På vejen stødte vi på den fineste dør der bare stod ude midt i det hele. Det fik det indre barn frem i os så der blev fjollet lidt foran kameraet :) Kjolen er sprit ny - det samme er farven på neglene. Min gode ven Asos har nemlig lige sendt årets første omgang lækkerier til mig :) Jakken er også ny - måske har I set glimt af den på Instagram - den er købt da jeg var på juleferie i Århus. 
Håber I nyder søndagsstemningen derude - jeg selv har tilbragt det resterende af søndagen i sengen med Netflix og samtlige film jeg har kunnet støve op med Joseph Gordon-Levitt. Vi skal giftes en dag - ved bare ikke om Joseph er klar over det endnu :D 

2 kommentarer:

  1. Så var ninjaen tilbage igen. Du er så hurtig! Og så fin der ved din dør. :D

    Tak for i dag og taaak for halskæden! Jeg prøvede den straks da jeg kom hjem og den sidder der stadig. Den er helt perfekt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe ja jeg er skide hurtig ;) Men du er jo også lidt nemmere at slå nu du er uden computer ;)

      Og selv tak for i går - det var hyggeligt som altid - og det var så lidt med kæden ;) Dejligt den ku bruges :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...