torsdag den 24. oktober 2013

Skinny black jeans...


Top - Topshop / Pants - Urban Outfitters / Jewelry - i am rebel / Cap - Muttonhead
Som den opmærksomme læser nok allerede har opdaget, så går jeg aldrig med jeans. Men den anden dag, da jeg ryddede ud i mit klædeskab, dukkede der et par sorte skinny jeans op! Det er flere år siden jeg sidst hoppede i den slags - men i dag skulle det prøves af :) Jeg blir nok aldrig en jeans pige - kjoler er bare mere behagelige - men tror bukserne får lov at ligge lidt højere i bunken i skabet fremover :) 

2 kommentarer:

  1. WHAT! Troede aldrig jeg skulle se dig i jeans - damn du rocker de jeans Signe!!! Så hepper bestemt også på at de kommer højere op i bunken :)

    /Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi to :D Men dejligt du er fan af looket - jeg skal bare liiiige vende mig til det hehe ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...