mandag den 3. juni 2013

My summer beauty faves...


Honey Bronzer - Body Shop//Parfum - Balenciaga//Body Mist 'Vanilla' - Body Shop//Blush #3 - CoolCos//Summer glow - Dove//Nail block - Body Shop//Lipstick #59 - Body Shop

Jeg er gået lidt amok i dullegrej på det seneste :) Her er et udpluk af mine sommer favoritter! Honey Bronzeren fra Body Shop er perfekt til de blege stænger og arme der jo skal ud og luftes før eller siden - og så dufter den af sommer og sol :) Jeg er virkelig bleg og der går altid en rum tid før farven viser sig på min krop - derfor har jeg købt Doves Summer Glow - og jeg er rigtig tilfreds med den glød jeg allerede har fået :) Den er i modsætning til Honey Bronzeren nemlig med en mild selvbruner effekt hvorimod bronzeren går af i vask ;)

Denne sommer kommer jeg til at dufte af yndlingsparfumen fra Balenciaga og Body Shops Vanille Body Mist som dufter af en blanding af småkager og viskelæder (lyder funky - men jeg er vild med det). Læberne vil være pinky pink og kinderne peachy peach - og så skal neglene selvfølgelig plejes og males i alle regnbuens farver! Uuuuuuh sommer - du er skøn!!!

2 kommentarer:

  1. Snyd, jeg ville virkelig ønske at jeg også kunne bruge Body Shops produkter, de ser så lækre ud... Men hey, skulle vi ikke prøve det der spray tan?? :b

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Faktisk troede jeg heller ikke jeg ku tåle dem men indtil videre går det fint ;) men ved godt du ikke kan tåle alle de der naturlige ting de puttet i... :( og jo vi skal da helt sikkert i spray tan - det holder bare kun et par dage så tænker det er noget man gør op til et eller andet - en fest eller sådan hvor man gerne vil være ekstra lækker ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...