fredag den 28. juni 2013

Cool cat with a hat...





Jacket - 2nd hand / Hoodie - Insight / Dress - River Island / Tights - Asos / Boots - Bianco / Sunnies - Tiger
Sådan så jeg ud i går aftes til release på Jean Pauls nye single One More Chance. Jeg havde et par lækre veninder under armen - og søde Lise tog et par hurtige billeder af mig på Christianshavn efter vi havde fortæret den bedste italienske sandwich :) Kjole og strømper er nye (faktisk så nye at jeg havde glemt at tage mærket ud og først opdagede det da jeg kom hjem haha - piiinligt!) jeg elsker allerede begge dele. Strømperne er dog meget tynde så regner ikke med at de holder så længe desværre :( 

Lige om lidt kommer min sødeste katteven på besøg og så skal vi ud på eventyr med kaffe, kage og kamera - yndlings fredag!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...