onsdag den 24. april 2013

Ginger street...








Jacket+Leggings - Asos / Blazer - My Mynt / Sweat - Insight / Tee - Only / Jewelry - i am rebel 
Sådan så jeg ud i torsdags hvor D og jeg var på farten igen-igen. Efter et smut forbi PR Connect gik vi blogger-amok i den fineste lille gade med de smukkeste brændte farver. Der blev fjollet i min fine nye blazer som jeg er sikker på blir en sommerfavorit! Har længe ledt efter netop sådan en til hverdagsbrug og denne er faktisk intet mindre end perfekt.

4 kommentarer:

  1. Du er så niice..
    *Misundelse*

    Miiaw

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh søde Katrine - du er nu sød! Og du er da selv mega niiice!!!

      Miauuu back at ya!
      -Signe

      Slet
  2. Hvor er du bare super fin. OG mega lækre billeder. Siger det bare lige igen: Jeg vil også have så fint rødt hår:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak sødeste Line :) Det var vel nok en dejlig ros :) Jeg elsker også mit røde hår - men det ser sjovt nok altid mere rødt ud på billeder - tror det er noget med de røde reflekser ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...