mandag den 18. februar 2013

Kiss kiss kiss...




Tee - Adidas / Skirt - Monki / Tights - Tiger / Jewelry - Pilgrim
Sådan ser jeg ud i dag. Jeg er trukket i Adidas lækkeri #2. Kan godt li at den skiller sig ud fra de ellers så populære Adidas tees fordi den er mønstret. Det er måske lidt svært at se her - men det er små kysmunde der udgør mønstret :D Håber I har haft en go weekend :)

This is me today. I put on my new tee from Adidas. I love the lips that make the pattern! Hope you all had a great weekend!

18 kommentarer:

  1. Eeeeij, jeg er fan!! Hvor er den altså fin, den t-shirt! Og hele sættet og dig, for den sags skyld. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaa den er så fin - ligner jo næsten Debbie prikker på de her billeder ;) Jeg er i hvert fald tilfreds med mit køb :D Og tak!

      -Signe

      Slet
    2. Jeg troede faktisk det var prikker, indtil jeg læste din tekst. Men små kysmunde er nu bestemt heller ikke at kimse af! Og så er jeg blevet lidt fan, af Lous forslag med hjerter! Den må lige bogmærkes...

      Slet
    3. Haha vi er så dårlig indflydelse på hinanden her i Blogland! :D Men ja den er SÅ fin den med hjerterne!

      -Signe

      Slet
  2. Du forstår at gøre en mandag til en fest. Super fine Signe!
    Sjovt nok har jeg luret på denne i sidste uge:
    http://www.zalando.dk/adidas-originals-adi-t-shirts-sort-ad121d02r-802.html

    /Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe du' sød Lou :) Den anden der med hjerterne har jeg også luret på på Adidas's webshop men de har den ikke i butikken her i KBH - men ih den er også meget fin!

      -Signe

      Slet
  3. ..og så må jeg jo lige krybe til bekendelse og sige at jeg bestilte den alm sorte. Så kan vi næsten matche :)

    /Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe selvfølgelig gjorde du det ;) vi er jo ustoppelige med den shopping! :)

      Slet
  4. Det lader også til at vi synkron-shopper lidt :) Nu må vi se om jeg også ender med at trykke de stribede leggins hjem..

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja det gør vi vist :) Jeg kan i hvert fald kun anbefale de stribede drøn - jeg er meget tilfreds med kvali og komfort :D

      -Signe

      Slet
    2. Ok, men nu er du altså en smule medansvarlig, hvis de lige pludselig dukker op i ghettoen :)

      Slet
    3. Hehe - ok, men vi har jo altid den undskyldningen at vi mangler en uniform til SA møderne ;)

      Slet
  5. Den t-shirt er smækker lækker! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er så - kunne ikke lade den blive i Adidas Store - den MÅTTE bare med hjem ;)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...