fredag den 14. december 2012

Treasure hunting...








En omgang billeder fra i går hvor Debbie og jeg var på Tour de Vanløse på jagt efter de fineste gennere. Første stop var lige ved siden af hvor jeg bor - hos Tidens Ting. Her finder man de fineste franske sager og andre sjove ting til ganske fine priser! Nu vil jeg hoppe på en metro ind til byen og få de sidste gaver overstået - senere står den på bedstevenindehygge :D Der er weekend på vej - kan I mærke det!?


Yesterday Debbie and I went vintage treasure hunting in our neighbourhood. This was our first stop. A lot of pretty old French stuff and other thing at a good price. Now I'll go shopping for the last christmas presents and later meet up with my best friend :D Almost weekend!!!



10 kommentarer:

  1. Årh det ser virkelig ud til at være en hyggelig dag. Glæder mig til at se alle fundene:-)
    frkforsom

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det kan du tro :) Der skal nok komme billeder af købene :)

      -Signe

      Slet
  2. Puuuha, hvor ville det være farligt for mig at gå derind. Der er alt for mange fristelser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha ja det er farligt - heldigvis er priserne rigtig gode :)

      -Signe

      Slet
  3. Var der nogen af jer der købte den lille "bambi" med guld-gevir til en femmer?

    Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe jeg overvejede det stærkt! Men hun står der nok endnu ;)

      -Signe

      Slet
  4. Jeg vil med næste gang! ;)
    Og hvor ser det ud til at være en fantastisk genbrugsbutik!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaaaa du skal være velkommen Michelle :) Det er virkelig en fin butik kan du tro :)

      -Signe

      Slet
  5. Så fine billeder! Du fik fanget det fine kamera meget bedre end jeg gjorde! :P

    Jeg ved ikke om du har set det, men jeg sendte ejeren en mail så hun kunne se vores indlæg og nu er vi kommet op under omtale på hendes hjemmeside! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sejt! :) Fedt Debbie! Glæder mig til 2.runde allerede :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...