tirsdag den 13. november 2012

Hugs...

Tænkte jeg lige ville tippe Jer om en rigtig sød kampagne fra jobbet :) Hvis man gir en krammer til en anden kunde eller ven/veninde når man handler hos Pilgrim får man 25% rabat på sine køb :) Det har fået smilet frem hos flere handlende i dag :) Det har været en super fin første dag på jobbet, men nu er jeg helt kvæstet! Og så kom jeg lige til at svinge dankortet da jeg fik fri og købte et par alt for lækre støvler. Nu må vi se om jeg har råd til at beholde dem eller om de må tilbage til butikken igen haha :)

A very cute campaign at work - hug someone at the store and get a 25% discount! I had a great first day at work today. Now I'm busted :D



4 kommentarer:

  1. Årh, det er en sød kampagne! Og hvor er det dejligt, at du har haft en dejlig første dag :) Og og tillykke med jobbet, har jeg vist ikke fået sagt!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er simpelthen så hyggeligt at se andre sprede glæde med kram og bagefter selv være mega glade fordi de sparer penge - win/win! :)

      Og tak - det er dejligt at være i gang igen :D

      Signe

      Slet
  2. Super kampagne. Mere af den slags!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...