tirsdag den 16. oktober 2012

Straight or frizzy...





Jeg får mange kommentarer her på bloggen ang. mit hår. Derfor tænkte jeg at nogle af Jer måske var interesserede i et lille indlæg om det :)

Jeg har fra naturens side helt glat hår. Det synes jeg ikke selv så godt om - græsset er jo altid grønnere på den anden side - ikk? Derfor gør jeg en masse for at ugle det :) Jeg giver mit hår olie efter hver hårvask og lader det sidde lidt inden jeg føntørre det. Jeg bruger den lækre Moroccanoil som dufter helt fantastisk, hvilket er perfekt da min shampoo og balsam fra Purely Professional er uden parfume. Derefter får det en omgang saltvands spray, så hårpudder der giver masser af volumen. Jeg bruger bare de billige produkter fra H&M som er ganske udemærkede. Voksen jeg bruger er også fra Purely Professional. Det er en blød voks som samler mit hår og fjerner evt elektricitet. Til sidst slutter jeg af med en god hårspray. Bum! Jeg vælger dog ofte den hurtigere løsning og sætter mit hår op i stedet ;)

A long story about how I style my crazy straight hair :) I use soooo many products to get a little frizz out of it - but usually I just put it up :)



10 kommentarer:

  1. Elsker dit smukke røde hår!

    SvarSlet
  2. Begge dele er rigtig flot til dig. Og sikke et flot hår - wauw.
    og så det sidste billede af dig *pift, pift*!

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaaak sødeste Michelle :D Får helt røde kinder haha!

      -Signe

      Slet
  3. Det uglede hår er så pænt til dig, helt klart min favorit :D
    Jeg glæder mig forresten til at se dig i morgen og høre om det nye job (hvis altså det ikke er en hemmelighed, hehe ;))

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha tak P - det er også min favorit ;) Det glatte er pænere når jeg har pandehår syns jeg :D
      Glæder mig så meget til at se Jer i dag - det er jo hundrede år siden jeg har set Jer! Jobbet er skam ikke hemmeligt overhovedet - det er bare ikke noget kæmpe stort og vildt der behøver spalteplads her på bloggen endnu haha :) Vi ses snart!

      -Signe

      Slet
  4. Jeg stemmer også på det pjuskede hår til dig og bliver da slet ikke misundelig over dit tykke skindene hår...

    SvarSlet
    Svar
    1. :) jaaaaaa - det pjuskede look er nemlig mest mig :) Håret har lige fået en ny omgang henna - det hjalp på glansen :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...