lørdag den 20. oktober 2012

Scirocco - my love...






Cardigan - 2nd hand / Dress - Monki / Sneakers - Adidas / Hat - UO / Bag - Gestuz
Et par billeder fra min eftermiddag i selskab med manden. Kjolen købte jeg den anden dag sammen med den smukke orange jakke. Måske kan I huske at jeg drømte om den HER. Har ikke kunnet opstøve den og pludselig hang den der i min størrelse til halv pris! Håber I har haft lige så dejligt vejr hvor end I er - jeg kunne personligt godt bruge lidt mere af den der Sahara varme :)

Today I've been wearing my new dress that I got at 50% off at the Monki store the other day - WIN! The weather has been insane because of the wind from Sahara so no need for a jacket! More of that please :)


4 kommentarer:

  1. Den er godt nok lækker den der strik cardigan :) Så smuk! Ja, her i Nordjylland regner der bare - meget lige for tiden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er bare SÅ dejlig! Og virkelig varm! Øv at vejret nordpå ikke er som her i hovedstaden - vi har været så heldige :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...