mandag den 29. oktober 2012

Polhem PR favorites...







I fredags var jeg forbi Polhem PR som repræsenterer et af mine favorit brands, nemlig australske Insight. Så jeg glædede mig til at se hvad de havde at byde på og jeg blev absolut ikke skuffet :)

1-4 Lækkerier fra Insight - er helt vild med tropicana temaet :)
5-6 Statement smykker fra Fiona Paxton - er helt vild med hvordan hun blander materialerne på en sej og anderledes måde.
7 Lækker trøje fra m by M - den må gerne bo hos mig!

A couple of my favorites at Polhem PR.


3 kommentarer:

  1. Ih, hvor ser du altså på meget pænt lige for tiden, søde Signe. De der flamingo bukser er jo fantastiske!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er så seje! Der var også en kjole i samme print. Meget pænt!

      -Signe

      Slet
    2. Årh, det lyder absolut heller ikke dårligt! Det må der holdes øje med.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...