onsdag den 24. oktober 2012

I'm in love...








Et billedpotpourri af alle de lækre ting jeg forelskede mig i da jeg besøgte Holm&Bertungs showroom - altid en fornøjelse!

1+2 Drømmesæt fra franske Gat Rimon - MÅ EJE!!!
3 Seje iPhone covers designet af den dansk-franske kunstner Nadia Schulz
4+5 De unikke Howsty støvler og tasker med genbrugte kilimtæpper!
6 Smukke smykker fra Susanne Friis Bjørner
7+8 Enhver pige ville få sin prinsessedrøm opfyldt med en garderobe fyldt med Elsa Adams smukke kreationer - et rent slaraffenland af fjer, blonder og perler. En lidt pebret affære desværre - suk...

A collection of all the things I fell in love with when visiting Holm&Bertung today :)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre de der bukser! :O
    Dem ville jeg også gerne eje.

    // Sufi
    Sufi's World

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er simpelthen så fine og virkelig bløde! Glæder mig til foråret kommer så jeg kan få fingrene i dem!!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...