lørdag den 8. september 2012

How I look on a Friday...




Blazer - H&M / Top and Sunnies - Urban Outfitters / Shorts - Insight / Jewellery - My own design

Lige et par billeder af det tøj jeg havde på i går :) Billederne blev lidt fjollede til sidst - tror fredagshumøret tog over haha :) Havde en rigtig go aften i det bedste selskab. Jeg endte op med lilla hårextensions og P fik havfrue langt lyst hår i stolen ved Glitter pigerne :)

This is how I looked yesterday :) Think my Friday spirit took over - the pics got kinda goofy in the end :) Had a great night at the Glitter event. I got purple hair extensions and P got long blond hair like a mermaid :)


2 kommentarer:

  1. Hvor kan jeg godt lide dine short :)
    Og det lyder som en dejlig fredag i skønt selvskab :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Taaaak Ida, jeg elsker dem! Har nærmest boet i dem siden jeg købte dem. Ved godt at sommeren er slut, men de er faktisk på tilbud på Asos lige nu - http://www.asos.com/Insight/Insight-Shorts-In-Tribal-Print/Prod/pgeproduct.aspx?iid=2209780&SearchQuery=insight%20shorts&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Dusted

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...