fredag den 10. august 2012

R/H SS13...





Finske R/H var et af de første brands der fangede mig på Gallery i går. Jeg er vild med den måde de bruger prints som detaljer i designet. Smykkerne var virkelig fine, specielt det lidt creepy øje - me want! R/H havde desværre ikke show i denne omgang, men til næste modeuge skulle de være på igen :) Det vil jeg glæde mig til for de skuffede absolut ikke sidst.

The Finnish Brand R/H caught my eye at the Gallery fashion fair yesterday. Love how they use prints as a detail and love the cool jewellery as well. The eye is kinda scary but I want it! No show from R/H this time around but they expect to have a show newt fashion week :) Cant wait! 


2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det øje ulækkert og sejt på samme tid. Men jeg er vild med det. Den anden halskæde er også ret sej. Og de andre ting for den sags skyld! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er lidt creepy :) Og så var det lavet i keramik så det så uhyggeligt ægte ud :) Jeg er virkelig også fan :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...