mandag den 30. juli 2012

Hunting for amber...




Fredag formiddag brugte vi et par timer på Danzigman strand hvor vi kiggede efter rav. Jeg har aldrig fundet rav før så det var lidt sjovt - og jeg fandt det størst stykke :) Resten var nogle gnallinger men fine gnallinger :) Jeg tror jeg vil prøve at lave et smykke med det største stykke rav...

Friday we spent a couple of hours at Danzigman beach to look for amber. I've never done it before - but I found the biggest piece :) Think I'll try and make some jewellery out of the biggest piece...

8 kommentarer:

  1. Åh, det er så hyggeligt at samle rav! Og glæder mig til at se, hvad du kan trylle det om til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er :) Det skal jeg helt sikkert gøre igen næste gang jeg skal til Læsø! Og så skal jeg ha et fiskenet med til at fange alle stykkerne :) Syns bare det var lidt klamt at rage rundt i tang ;)

      -Signe

      Slet
  2. Sikke en fin fangst! :) Jeg kan virkelig godt lide rav. Glæder mig til at se, hvad du finder på med det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker også rav - det kommer i så mange fine nuancer :) Jeg glæder mig til at lege med det i værkstedet :)

      -Signe

      Slet
  3. Elsker rav smykker, men kan da ikke blære mig med et rav smykke af eget fangst, så jeg glæder mig til at se hvad du får ud af rav stykket:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også mig - jeg håber at jeg kan få noget fint ud af det!

      -Signe

      Slet
  4. åh, jeg har aldrig fundet et eneste stykke rav. Lucky you!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så skal du da afsted til Læsø Michelle - er sikker på der er held i den ø :) Og man føler sig som en guldgraver og kan gå i flere timer og glo ned i sandet :)

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...