lørdag den 5. maj 2012

Vintage dresses for sale...



Jeg har brugt eftermiddagen på at rydde ud i mit tøj og samle sammen til vores marked på næste lørdag. Disse tre kjoler er nogle jeg har lidt svært ved at gå af med for jeg synes de er SÅ fine, men må erkende at jeg ikke har haft dem på længe. Tænkte I skulle have muligheden for at se dem før de andre på markedet - så byd endelig ind i kommentarfeltet hvis I kunne være interesserede i en eller flere af kjolerne. Tænker en pris omkring 100kr plus porto - men jeg er til at handle med ;) Kjole 1 og 3 er vintage (nr.3 har en lille plet på ryggen - ikke noget man ser) og kjole 2 er fra Samsøe&Samsøe og har stivere i overdelen - en ægte 50'er hausfrau kjole!

I'm selling these dresses - but can only deliver in Denmark... 1st and 3rd dress are vintage, 2nd is Samsøe&Samsøe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...