tirsdag den 22. maj 2012

Summer has arrived in CPH...

Juhuuu, så kom sommeren! Har hørt det skulle blive helt op til 27 grader i dag!!! Jeg er derfor hoppet i en ægte sommeruniform. Jeg skal mødes med en masse tøser om lidt. Vi skal vise en sød amerikansk pige Northern Bronx :) Og mon ikke der kommer lidt billeder i kassen :) Later!

Wuhuuu, summer is here! It's gonna be hot today!!! I've put on a summer uniform to celebrate the sun. Gonna hook up with some girls at Nørrebro. We're gonna show a sweet American girl around in Northern Bronx :) Later!

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt !
    Gotta love your ring ! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg også sikker på at det blir :) Og tak! Jeg "love'r" den også :)

      -Signe

      Slet
  2. Sommeruniformen ser rar ud! Jeg er i øvrigt også stadig helt vild med den ring, Signe.

    God fornøjelse ude i det dejlige vejr. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er skøn kan du tro! Flere billeder senere ;) Og tak!!! Det er så dejligt at andre kan lide det jeg laver!

      Go solskinsdag til dig også :)

      -Signe

      Slet
  3. Lækre smykker og shorts du har på, glæder mig til at se billeder:)
    Tusind tak for gaven!!! Er helt vildt glad for den, det var da alt for meget! Virkelig sødt af dig:D
    Den kommer på bloggen;)

    ..Og det kunne da ikke være bedre vejr til at strejfe rundt i byen i! Ha' en rigtig god dag:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Barbara :) Og dejligt du kunne bruge gaven - det var jo lidt af et sats ;) Jeg har også lige modtaget dine skønne pakke i dag :) Tusind tak!

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...