mandag den 14. maj 2012

I'm back on track...




Halleluja - så er damen tilbage :) Jeg har været lidt hængt op med marked og et andet spændende projekt I nok skal få lov at høre mere om :) Har siddet i værkstedet siden i morges - ja faktisk har jeg mere eller mindre tilbragt de sidste mange dage her - har kun være hjemme for at sove :) Men nu har jeg igen lidt ro på og energi til at blogge igen!

Halleluja - I'm back :) I've been soooo busy the last week with the market and another exiting project - I'll tell you more soon :) I've been at the workspace every day - only been home to get some sleep! But now I'm back and ready to do some blogging for you guys!

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker den gule nederdel :-)
    Virkelig smuk til dit røde hår!

    xx

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Nanna :) Jeg er også glad for den kan du tro :D

      -Signe

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...