mandag den 19. marts 2012

Tip Toe...



Jeg har i weekenden testet et lidt anderledes produkt. Tip Toe er silikone indlæg til flade sko (oh yearh) der giver flot holdning og får benene til at syne længere. De er lavet i lag så man selv kan justere højden - helt op til 5cm kan man få foræret! Jeg blev dog på 3 cm - jeg går aldrig i høje sko så jeg følte mig som en kæmpe :) Materialet er virkelig behageligt og bevæger sig efter foden. De kommer helt sikkert i skoene fremover når jeg gerne vil føle mig lidt ekstra langbenet! Jeg vil sige de egner sig bedst i sneakers som dem jeg har testet dem i - eller lignende som f.eks. converse :) Tip Toe koster 75kr og kan købes lige HER. Btw, det var dem der var i pakken her.

I've tested this cool new product! Tip Toe is silicone insoles that makes your legs look longer and  you can get up to 5cm taller! It's a comfortable material and I'll be wearing them in the future when I'm feeling like getting longer legs :) Buy them here. Btw, this was what was in the box.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...