torsdag den 15. marts 2012

Ginger is back...


Tja, der er lidt 90'er over den langærmede under t-shirten - men det er så koldt i værkstedet hvor jeg har tilbragt nogle timer i dag... Så det er altså af praktiske årsager ;) Håber snart forår og lunere dage bliver hverdag... Jeg opfriskede hennaen den anden dag btw - the ginger is back :)

I know that the long sleeves under the T-shirt is a bit 90's - but it's so cold at my workshop so it's necessary! Hope spring and warm weather will come soon! Got the henna refreshed the other day btw - the ginger is back :)

4 kommentarer:

  1. Det er virkelig en smuk farve til dig!

    Lou

    SvarSlet
  2. Åh tak kære Lou :) Jeg ville også ønske den farve voksede ud helt af sig selv... Håber stadig at det sker en dag :)

    -Signe

    SvarSlet
  3. Hvor er det en fin farve til dig :) Har altid gerne ville prøve den hårfarve, men har simpelthen ikke turde :) Din blog er rigtig fin, jeg følger dig via bloglovin, måske du vil kigge forbi min og følge tilbage? :)

    SvarSlet
  4. Tak Josephine :) Det er også denne farve jeg føler er mest "mig" :) Ærgerligt jeg ikke er ginger fra naturens side! Henna er så besværligt!
    Tak for din dejlige ros - og må jeg sige i lige måde! Jeg vil meget gerne følge tilbage. Kan se vi deler kærlighed til mange ting, bla. Chanel :D
    Go weekend!

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...