søndag den 11. marts 2012

Fly away...

I går aftes spiste jeg lækker middag hos søde Sofie inden vi tog videre til Rekompileret fest. Hun havde lavet de lækreste kinesiske forårsruller - helt nyt for mig men mums siger jeg bare! Sofie har det fineste hjem og jeg håber inderligt at hun snart laver et bolig indlæg på sin fine nye blog pretty little stories. I sin entré har hun blandt andet denne virkelig smukke fugle lampe - jeg er solgt! Den var jeg altså nødt til at vise Jer... Nu står den på Zulu awards og hjemmelavet frugtsalat!

Last night I had dinner at sweet Sofie's place. She's got the best taste in interior. Hope she'll do a post about her pretty apartment soon on her new cool blog pretty little stories. I fell in love with this beautiful bird lamp in her hall - big time crush! Now I'm chillaxin' on the couch with Zulu awards! 



2 kommentarer:

  1. hvor er lampen fra, den er sindsygt fed ! ?

    SvarSlet
  2. Ja ikk?? Ville gerne eje en selv, men tror desværre man skal være utrolig heldig på et loppemarked for at finde en - den er vist nok et arvestykke :(

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...