lørdag den 10. marts 2012

Female detail...


Jeg er desværre nikkel-allergiker og tåler ikke andet end ægte sølv og guld i mine ører. Faktisk er mit højre hul i øret blevet så sart at det kun tåler guld... Derfor har jeg fundet på den idé at sætte forskellige vedhæng i den guldring jeg altid har i øret. På den måde kommer eventuelt uægte metaller ikke i kontakt med min hud - og vupti - så har man også sin helt egen personlige ørering :) Og så er jeg stor fan af at blande sølv og guld! Kvindetegnet har jeg fået af min mor som bar det i en lædersnor i sine unge dage i 70'erne - true hippie style! Kæden har jeg selv bikset sammen ;)

I just got this idea to put my personal touch on my earring. I'm allergic to nickel so I always wear this gold earring - and now I can style it in a new way everyday YAY! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...