søndag den 25. marts 2012

The blue monster...

Den anden dag kom jeg i tanke om et par platform støvler jeg havde som teenager. Jeg sparede selv sammen og købte dem meget mod min mors vilje :) Teen-power! Alligevel har min mor været så sej at hun har gemt uhyrerne! Jeg glæder mig til at prøve dem for første gang i 14år når jeg kommer til Aarhus næste gang :) Min mor har sendt dette billede af dem - husker dem som lidt sejere haha, men nu må vi se når jeg får dem i hænderne. De kunne godt blive offer for et re-design - hvis de stadig passer :)

These boots is from my teenage days. I bought them for my own money against my mothers will :) Teen-power! Still she's been so kind to keep them and she just found them and sent me a picture. Can't wait to go visit my parents and try them on for the first time in 14 years! Maybe I can re-design them to fit the 2012-style - if they still fit me...

2 kommentarer:

  1. Haha hvor er de fede ;b
    Og tak for sidst, det var hygge!

    Pernille

    SvarSlet
  2. Hehe, ja de er lidt fjollede - nu må vi se :D
    Og selv tak - det må vi snart gøre igen!!

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...