lørdag den 4. februar 2012

Samuji aw 12...






Lige en kort billed update fra modeugen. Fredag så jeg blandt andet Samuji, som virkelig overraskede mig positivt! Jeg vil gerne beklage uredigerede billeder det næste stykke tid - jeg har været så uheldig at jeg har fået stjålet min computer :( Så der går lidt tid før jeg har Photoshop til rådighed igen... Håber I vil bære over med mig!

Just a short picture update from fashion week. Friday I saw Samuji - it was very cool! Sorry for the un-edited pictures, but my computer was stolen :( So no Photoshop available for the moment... Hope you'll be understanding :)


All pictures by me!

2 kommentarer:

  1. Ej nej nej, hold kæft et dumt svin!
    Som et lille plaster på såret har vi givet dig en blog award :b Tjek vores blog.
    Go søndag Signe!

    christian&pernille

    SvarSlet
  2. Ih tak, det lyder da virkelig dejligt! Det må jeg lige se nærmere på :)
    Og, ja - mega klovn der ikke kan kende forskel på dit og mit - det er så træls...

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...