mandag den 13. februar 2012

My new baby...

Denne lækre sag flytter ind hos mig i dag - juhuuuuuuuuuuuu! Så inden længe er jeg back on track med pæne billeder og redigering her på bloggen. Som nogle af Jer måske læste i et af mine modeugeindlæg, så fik jeg stjålet min computer under modeugen (dumme tyv!). Derfor har jeg den sidste uge brugt en meget lille og ufattelig dårlig computer uden Photoshop. Den har begrænset mig helt vildt - men fra i aften er det SLUT :D Glæder mig til at få en Mac igen - det her PC er ikke noget for mig!

This baby is moving in with me later on today. Can't wait to get back on track with pretty pictures and easy editing here on the blog! As some of you may have read, my computer was stolen during fashion week (stupid thief!) so I've been working on a very small notebook computer (a PC not Mac!) without Photoshop... I'm looking foreward to work on Mac again - no more limitations!

2 kommentarer:

  1. Yaj! Hvad er det man siger, once you go mac - you never go back! Heh.. :) Tillykke med den Chin Chin..

    SvarSlet
  2. Præcis! Og tak, den ankommer først i aften så jeg kan bare gå rundt og glæde mig hele dagen!

    -Signe

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...