torsdag den 15. december 2011

Thursday reading...


Endelig er jeg ved at komme mig ovenpå en ordentlig omgang snot og ondt i halsen - det blev fejret med en tur til den lokale blad-pusher for at få fingrene i det nye Eurowoman :) Det er jo lidt relevant når man skriver opgave, ikk?? Til sidst i bladet er et kort interview med en af mine gamle lærere fra da jeg spillede musik på fuldtid (for mange år siden). Hun spiller nu med Prince - hvor sejt er det lige!?

Starting to feel better after a lot of blowing my nose and a sore throat... I bought the january issue of Eurowoman which features an interview with an old teacher of mine from back when I played music (many years ago). Now she's touring with Prince - how cool is that!?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...