mandag den 7. november 2011

Let's be creative...






I går fejrede jeg min søde mand - hele dagen :) Dagen startede ud med brunch efterfulgt af to-go kaffe og gåtur i Frederiksberg have. Som en lille surprise havde jeg allieret mig med C&P som overraskede os for enden af Gl. Kongevej. Herefter tog vi til et fantastisk sted, Creative Space, hvor man kan være barn for en stund. Timerne fløj afsted - aldrig har vi været SÅ stille og koncentrerede! Glæder mig til vi skal hente vores ting på lørdag!
Eftermiddagen sluttede med en tur gennem Nyhavn med en hotdog. Senere - efter meeeeget frisk luft og mange tilbagelagte kilometer - stod den på film, pizza og afslapning... Dejlig dag!


Yesterday I celebrated my boyfriend's birthday - all day :) We had brunch and went for a walk in a park in Frederiksberg with coffee to-go. Then we met up with C&P and went to a wonderful place called Creative Space. A couple of hours being a child again - so amazing! Looking foreward to the result next saturday!
The afternoon was completed with a hotdog and a walk in Nyhavn. Later - after a lot of fresh air and a lot of walking - we rented a movie and ordered a pizza... Great day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...