onsdag den 24. august 2011

Hvis jeg vandt en million...

...ville jeg:

Tage på roadtrip i USA med min søde kæreste. Det er noget vi har snakket om i riiiiiigtig lang tid, så det ville være fantastisk at kunne opfylde den drøm!

Langt om længe købe den hund jeg så længe har ønsket mig! En welsh corgi cardigan; hun har allerede fået navnet Bodil her i hjemmet!

Mon ikke der også kunne være lidt til udbetaling til en lækker lejlighed eller et lille hyggeligt hus?

Selvom det er lidt kedeligt ville jeg betale min og min kærestes studiegæld ud. Så kan vi starte helt på en frisk til januar når vi begge er færdige med studierne.

Og så er der vist ikke meget tilbage - andet end lettelse over lidt mere luft i økonomien...

Hvad ville du bruge en million på?? Skriv et indlæg på din egen blog eller opret en blog på millionlotteriet.dk så er du med i konkurrencen om et rejsegavekort på 25.000kr!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...