tirsdag den 21. juni 2011

Mood scoop!

Glemte helt at vise jer mit måske bedste scoop fra i går! Var forbi Kitsch Bitch i læderstræde og fandt en moodring! Hehe, sådan en har jeg ikke set siden jeg var barn tror jeg! Det mest fantastiske er at jeg først opdagede at det var en moodring da jeg kom hjem og den havde ændret farve :) Jeg fandt også en meget fin rav-ørering.

 Den er lidt svær at fotografere men her er den så :) Fik den for 20kr!

Rav-ørering - 30kr (wuhuuu)

Nårh ja, og så kom disse to toppe fra Asos lige med posten! 100kr i alt -endnu et scoop!

Nu må jeg vist hellere komme i gang med dagens gerninger :) Den står på ægte house wife tjanser i dag! Opvask, rengøring og tøjvask! Ikke flere overspringshandlinger i dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...